პროექტის მოკლე აღწერა: მოსწავლეები მოიძიებენ ინფორმაციას აჭარის რეგიონში არსებულ ისტორიულ და კულტურულ ძეგლებზე. ერთმანეთს უზიარებენ მოძიებულ იმფორმაციას.
პროექტის სრული აღწერა:მოსწავლეები მოიძიებენ მათთვის საჭირო იმფორმაციას აჭარის ღირშესანიშნაობების შესახებ, მოიძიებენ თქმულებებს და კონკრეტულ ფაქტებს ამა თუ იმ ძეგლზე. სასწავლო პროცესის განმავლობაში შესრულებული კვლევების შედეგად ეწყობა ექსკურსია, სადაც მოსწავლეები ადგილზე ეცნობიან აჭარის ღირშესანიშნაობებს, იღებენ სურათებს და ანთავსებენ სკოლის კედლის გაზეთში მოსწავლეები წერენ ესეებს და სტატიებს კონკრეტულ ძეგლებზე.
პროექტის მიზანია: მოსწავლეებს უკეთ გააცნოს აჭარის რეგიონი. ჩამოუყალიბოს კვლევა -ძიების უნარი, ჯგუფური მუშაობის უნარი . მოსწავლეებმა უნდა შეძლონ მიღებული ცოდნის გაღმავება, გამოყენება და საკუთარი ცოდნის სხვებისთვის გაზიარება.
მონაწილეთა ასაკი: 13-14წელი/7-8კლასი
ვადები და ხაანგრძლივობები: 2011წლის ოქტომბერი -2012წლის ივლისი.
პროექტის შესაძლო აქტივობები კლასში: აჭარის ღირშესანიშნაობეების ისტორიული მნიშვნელობებისა და გეოგრაფიული მდებარეობის შესახებ ინფორმაციის მოძიება. ამ ადგილების ამსახველი ხელოვნების ნიმუშების მოძიება და ამ თემაზე დისკუსიების წარმოება, პრეზენტაციის მომზადება, ნახატებისა და ფოტო გამოფენების მოწყობა. ანგარიშის წარმოდგენა.
პროექტის შესაძლო აქტივობები კლასში: აჭარის ღირშესანიშნაობეების ისტორიული მნიშვნელობებისა და გეოგრაფიული მდებარეობის შესახებ ინფორმაციის მოძიება. ამ ადგილების ამსახველი ხელოვნების ნიმუშების მოძიება და ამ თემაზე დისკუსიების წარმოება, პრეზენტაციის მომზადება, ნახატებისა და ფოტო გამოფენების მოწყობა. ანგარიშის წარმოდგენა.
მოსალოდნელი შედეგები: სკოლაში მოეწყობა მოსწავლეთა ნამუშევრების გამოფენა, მოამზადებენ პრეზენტაციას აღნიშნულ თემაზე.მოსწავლეები თავიანთ ნამუშევრებს გამოაქვეყნებენ ბლოგში.
სარგებელი სხვისთვის: პროექტის მონაწილეები ამ ნამუშევრით უკეთესად გაცნობენ აჭარაში არსებულ ღირშესანიშნაობებს და მათ მნიშვნელობას.
სამუშაო ენა: რუსული
საგნობრივ ჯგუფებთან კავშირი: ისტორია, გეოგრაფია.
პროექტის ხელ-ლი: ნინო საფარიძე
ხელ-ლის ელ.ფოსტა:n.safaridze@gmail.com
პროექტის ვებ-გვერდი /ბლოგი:http//zmaxo2011blogspot.com/
პროექტის ვებ-გვერდი /ბლოგი:http//zmaxo2011blogspot.com/
No comments:
Post a Comment